En digital utblick

23 Feb

SoDA (Society of Digital Agencies) är en sammanslutning av digitala byråer runtom hela världen. Varje år sammanfattar de året med statistik, intervjuer, case och framtidsspaningar. Om du inte orkar läsa hela rapporten (den är 96 sidor), hittade jag ett citat som beskriver två olika typer av byråer idag:

“Simply put, there are agencies focused on ‘making the thing’, and others focused on ‘marketing the thing’.”

Intressant fråga kring vilken typ av byrå man vill vara. Hela rapporten hittar du här:





Kommentera

Fyll i dina uppgifter nedan eller klicka på en ikon för att logga in:

WordPress.com Logo

Du kommenterar med ditt WordPress.com-konto. Logga ut / Ändra )

Twitter-bild

Du kommenterar med ditt Twitter-konto. Logga ut / Ändra )

Facebook-foto

Du kommenterar med ditt Facebook-konto. Logga ut / Ändra )

Google+ photo

Du kommenterar med ditt Google+-konto. Logga ut / Ändra )

Ansluter till %s

%d bloggare gillar detta: